فروش سیمان عمده و خرده در شیراز

مجموعه پخش مصالح ساختمانی نوین وحدت جهت فروش سیمان عمده و خرده در شیراز. با قیمتهایی مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد.

قیمت سیمان | قیمت سیمان امروز

مصالح ساختمانی نوین وحدت دارای انبار های متعدد جهت تخلیه و بارگیری مصالح ساختمانی در سطح شیراز می باشد.

برای خرید سیمان در شیراز و یا اطلاع از قیمت روزانه سیمان فله ای  و سیمان پاکتی ۵۰ کیلویی پخش مصالح ساختمانی نوین و حدت. در خدمت شما عزیزان خواهد بود . قیمت مصالح ساختمانی امروز تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و شرایط بازار اقتصادی است و نرخ قیمت برای هر روز متغیر است . برای اطلاع از آن می توانید با یک تماس با مصالح ساختمانی نوین و حدت از قیمت روز تمام مصالح ساختمانی اطلاع پیدا نمایید

باعث افتخار ماست
که با قیمتهایی مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم.
شماره های تماس جهت آگاهی و استعلام قیمت و یا راهنمایی کیفیت.
۰۹۱۷۷۲۷۰۰۱۸
۰۹۱۷۷۲۷۰۰۱۹

قیمت سیمان در شیراز | خرید سیمان

اطلاع از قیمت روز سیمان در شیراز جهت بهترین خرید سیمان برای هر کارفرمایی در شیراز لازم است . پروژه‌های ساختمانی به سیمان و سایر مصالح ساختمانی در مقادیر زیاد نیاز دارند. یکی از مسائلی که مصرف‌کنندگان در رابطه با این محصولات دائما با آن مواجه هستند، تغییر قیمت آن‌ها در بازار است. سوال مهم این است که چرا به طور مداوم شاهد تغییر قیمت چنین کالاهای اساسی از جمله سیمان هستیم.

به طور کلی قیمت سیمان فارس و دیگر کارخانجات تولیدی سراسر کشور به دلیل عدم تطابق میان عرضه کالا و تقاضای بازار تا حد زیادی در حال نوسان است.

البته فاکتورهای دیگری نیز در این خصوص تاثیرگذار هستند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • درجه سیمان: یکی از مسائل قابل توجه در هنگام خرید سیمان درجه آن است، زیرا قیمت این محصول به درجه آن بستگی دارد.  برای مثال سیمان درجه ۵۳ قیمت بالاتری از درجه ۴۳ دارد. همچنین قیمت این مصالح ساختمانی به نام برند تجاری آن نیز بستگی دارد . معمولا برندهای مطرح محصولاتی با کیفیت خوب تولید می‌کنند و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارند.
  • بافت سیمان: سیمانی خوب است که بافتی بسیار ریز داشته باشد. کیسه‌های سیمانی که حاوی توده‌هایی سفت هستند، حتی با وجود قیمت پایین‌تر نیز ارزش خرید ندارند.
  • وزن کیسه : کارخانجات مختلف، سیمان تولیدی خود را در کیسه‌های ۵ الی ۵۰ کیلوگرمی عرضه می‌کنند. این عامل نیز روی قیمت سیمان موثر است.
  • تاریخ ساخت: اگر از تاریخ تولید سیمان بیش از ۱۵ روز گذشته باشد، مواد تشکیل‌ دهنده آن در تماس با رطوبت تمایل به سفت شدن پیدا خواهند کرد. بنابراین پیش از خرید سیمان به تاریخ آن توجه کنید.

ما در فروشگاه اینترنی نوین وحدت ، با حذف واسطه‌ها و ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین مصالح ساختمانی از معتبرترین برندهای موجود مصالح ساختمانی را عرضه می نماییم .

فروش سیمان عمده و خرده در شیراز

سیمان چیست؟

سیمان (به فرانسوی: Ciment) ماده‌ای است که روی سطح اجسام جامد اعمال می‌شود. تا آنها را محکم به هم بچسباند یا به عبارت دقیق‌تر:

 ماده پودری است که پس از مخلوط شدن با آب، به حالت نرم و خمیری در می آید (که پس از خشک شدن سفت می‌شود) و برای اتصال سنگ‌ها، آجرها، بلوک‌ها و غیره در ساخت‌وساز استفاده می‌شود.

منبع : سیمان ( ویکی پدیا )

اگر خیلی کوتاه بخواهیم بگوییم، سیمان (Cement) یک ماده هیدرولیکی است که در وهله اول از مخلوط آهک و خاک رس به دست می‌آید.

ماده حاصل از این فرآیند “کلینکر” نام دارد، که بعدا پودر می‌شود و ترکیبی از خواص شیمیایی و فیزیکی خاص خود را دارد.

در تعریفی فنی‌تر، سیمان یک پودر خاکستری مایل به سبز است از ترکیب سیلیکات‌‌های کلسیم، آلومینات کلسیم و فریت‌‌های کلسیم .

این پودر در فرآیند هیدراتاسیون (ترکیب با آب) به یک سنگ مصنوعی تبدیل می‌شود.

سیمان در شیراز

سیمان یکی از پرکاربرد ترین مصالح برای ساختن بنا‌ها، پل‌ها، کانال‌های انتقال آب و… می‌باشد. در ساختن ساختمان‌ها از سیمان برای زیربنا، دیوار کشی، ستون‌ها و… برای سفت شدن مصالح از سیمان استفاده می‌کنند.

در شیراز کارخانه سیمان فارس قرار دارد که یکی از بزرگترین کارخانه‌هی کشور است. سیمان فارس به واسطه بهره‌مندی از بهترین و به‌روز ترین دستگاه‌ها توانسته است تولید کننده سیمان‌های خاص مانند سیمان نسوز در شیراز باشد.
برای آشنایی با قیمت سیمان در شیراز از جمله قیمت سیمان سفید و سیاه و چگونگی خرید سیمان در شیراز در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کارخانه سیمان در شیراز

استان فارس و شهر شیراز یکی از استان‌های تولید کننده سیمان کشور هستند که توانسته‌اند بخشی از نیاز کشور را تولید نمایند. بهتر است در ابتدا با بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید کننده سیمان استان فارس آشنا شوید.

کارخانه سیمان فارس شیراز

کارخانه سیمان فارس در شیراز قرار دارد. این کارخانه یکی از بزرگترین تولید کننده‌های سیمان در کشور است.

سیمان فارس تولیدات خود را به‌ صورت سیمان فله و سیمان پاکتی به بازار عرضه می‌کند. که قیمت سیمان فله از سیمان پاکتی به‌صرفه‌تر است.

انواع سیمان تولید شده در کارخانه سیمان فارس

شرکت سیمان فارس تولید کننده انواع سیمان مورد نیاز بازار می‌باشد

۱.سیمان تیپ ۱

سیمان تیپ ۱ که سیمان معمولی نیز نام دارد. یکی از پرکاربردترین نوع سیمان در شیراز است. قیمت سیمان تیپ ۱ از بقیه سیمان‌ها کمتر است. این سیمان معمولا در ساختمان‌ها، دیوارکشی، کاشی‌کاری و… کاربرد دارد.

۲. سیمان نسوز

یکی از خاص ترین سیمان‌های تولید شده در ایران است.

سیمان نسوز در ساختن بدنه برخی از کوره‌ها استفاده می‌شود و از مزیت‌های آن عدم ایجاد ترک در بدنه‌ی آن در هنگام افزایش دما است.

بخاطر تولید سیمان نسوز در کارخانه سیمان فارس، قیمت سیمان نسوز در شیراز مناسب است. و نسبت به بقیه شهرها از نوسانات کمتری برخوردار است.

۳. سیمان تیپ ۲

 این سیمان به سیمان پرتلند معروف است. از بهترین ویژگی‌های آن مقاومت بالای در برابر سولفات شدن و خوردگی است. معمولا سیمان تیپ ۲ برای بتن ریزی در مناطق گرم مناسب است و کاهش دما تا زیر ۱۰ درجه می‌تواند باعث ترک خوردن آن می‌شود. قیمت تیپ ۲ در شیراز از تیپ ۱ یا معمولی بالاتر است.

۴. سیمان تیپ ۵

تیپ ۵ سیمان یکی از پرکاربردترین سیمان‌ها در پروژه‌های عمرانی است. سیمان تیپ ۵ مقاوم‌ترین سیمان در برابر سولفات شدن و خوردگی است .

 سیمان تیپ ۵ برای مناطق دارای رطوبت بسیار مناسب است. برای همین در کانال‌های انتقال آب، مخازن آب، پایه‌های پل‌های پر تردد و… از سیمان تیپ ۵ استفاده می‌شود.

کارخانه سیمان استهبان در شیراز

کارخانه سیمان استهبان مانند سیمان فارس انواع تیپ‌های مختلف سیمان را تولید می‌کند.

اما از پرطرفدار ترین سیمان‌های تولیدی در کارخانه سیمان استهبان، سیمان کربنات کلسیم است.

سیمان کربنات کلسیم

از سیمان کربنات کلسیم در پروژه‌های عظیم ساختمان سازی و عمرانی استفاده‌ می‌شود .مهم‌ترین علت استفاده از سیمان کربنات کلسیم در ساختمان سازی افزایش دوام و مقاومت بتن است.

سیمان کربنات کلسیم نرخ آب‌گیری بتن را افزایش می‌دهد. برای همین است که برای خشک شدن سریع بتن از این سیمان استفاده می‌شود.

سیمان پرتلند سنگ آهکی

سیمان پرتلند سنگ آهکی از سیمان‌های خاص تولیدی توسط کارخانه سیمان استهبان است. قیمت ارزان و کاهش آلودگی محیط زیست از علت‌های محبوبیت این سیمان در ساخت و ساز است.

بتن سیمان پرتلند آهکی در برابر یخ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار است.

در جاهایی که امکان شوره‌زدن بتن وجود دارد. بهتر است از سیمان پرتلند سنگ آهکی استفاده شود.

وضعیت سیمان در شیراز چگونه است؟

وجود کارخانه‌های تولید سیمان در شیراز، توانسته است بخش زیادی از سیمان مورد نیاز استان فارس تامین کند. برای همین خرید و فروش سیمان در شیراز بازار بسیار پررونقی دارد.

قیمت سیمان شیراز بخاطر عرضه‌ی زیاد سیمان به صورت پاکتی و عمده توسط کارخانه‌ها نوسان بالایی ندارد. فروش عمده سیمان در شیراز از سوی کارخانه سیمان فارس باعث شده است ساختن پروژه‌های عظیم عمرانی برای کارفرمایان بزرگوار مقرون به صرفه‌تر باشد.

قیمت روز سیمان در شیراز معمولا از سوی کارخانه‌های تولید کننده اعلام می‌شود. افراد مختلف که قصد خرید سیمان در شیراز را دارند به راحتی می‌توانند با مراجعه به سایت‌ کارخانه‌های تولید کننده از قیمت سیمان در شیراز امروز مطلع شوید و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایند. معمولا قیمت سیمان پاکتی در شیراز را از مشاوره های مصالح ساختمانی نوین وحدت اطلاع پیدا نمایید .

تفاوت قیمت انواع سیمان در شیراز

انواع مختلف سیمان در شیراز به واسطه فرایند ساخت و ترکیبات سازنده بکار رفته در ساختارش متفاوت است.

معمولا سیمان در شیراز به دو صورت پاکتی و عمده عرضه می‌شود. با توجه به نوسانات قیمتی بازار شما باید قبل از خرید از قیمت روز سیمان مطلع شوید.

قاعدتا قیمت سیمان پاکتی ۵۰ کیلویی امروز بیشتر از قیمت عمده روز کارخانه‌ها است و قیمت سیمان سیاه معمولی کمتر از بقیه انواع سیمان است.

برای خرید سیمان در شیراز شما می‌توانید از با تماس با مشاوران ما از به روز ترین قیمت ها اطلاع پیدا نمایید.