اخبار سایت, معرفی محصولات, مقالات

خرید و فروش سیمان در شیراز | قیمت روز سیمان شیراز

خرید و فروش سیمان در شیراز | قیمت روز سیمان

جهت خرید و فروش سیمان در شیراز و دریافت قیمت روز انواع سیمان کارشناسان پخش مصالح ساختمانی نوین وحدت شیراز در خدمت شما عزیزان گرامی می باشند 

برای اطلاع از قیمت به روز انواع سیمان عمده و پاکتی شیراز و یا خرید انواع سیمان سفید و سیاه مانند. (استهبان، آباده ، داراب ، سپاهان، سپهر ، فارس ، فیروزآباد، لار، مارگون، نی ریز) .با کارشناسان فروشگاه مصالح ساختمانی نوین وحدت در شیراز مراجعه در تماس باشید.

قیمت سیمان امروز تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و شرایط بازار اقتصادی است. و نرخ قیمت انواع سیمان برای هر روز متغیر است. و برای اطلاع از آن می توانید به صورت روزانه با مشاوران نوین وحدت در تماس باشید و از قیمت های روز اطلاع حاصل نمایید.

جابجایی و حمل و نقل مصالح ساختمانی به صورت کلی ، کاری دشوار و البته تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه کافی در این زمینه دارد.

پخش مصالح ساختمانی نوین وحدت دارای انبارهای متعدد و با حمل و نقل انواع مصالح ساختمانی. مانند آجر ، سیمان ، گچ ، سنگ و سایر مصالح مورد نیاز شما عزیزان، به صورت روزانه و در تمام روزهای کاری هفته در کنارتان خواهد بود.

سیمان سفید استهبان

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سفید لار

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سفید نی ریز

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه آباده (تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه استهبان (تیپ ۱)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه استهبان (تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه پوزولان آباده

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه داراب (پوزولان)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه داراب (تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه سپاهان

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه سپهر (تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه سپهر پوزولان (pkz)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه فارس (تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه فارس (تیپ ۵)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه فیروزآباد ( تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه فیروزآباد (تیپ ۱)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه مارگون

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان سیاه نی ریز ( تیپ ۲)

برای قیمت تماس بگیرید

سیمان

سیمان (به فرانسوی: Ciment) ماده‌ای است که روی سطح اجسام جامد اعمال می‌شود تا آنها را محکم به هم بچسباند.

یا به عبارت دقیق‌تر، ماده پودری است که پس از مخلوط شدن با آب، به حالت نرم و خمیری درآمده (که پس از خشک شدن سفت می‌شود).  و برای چسباندن سنگ‌ها، آجرها، بلوک‌ها و غیره در ساخت‌وساز استفاده می‌شود.

سیمان می‌تواند به عنوان مواد چسبنده‌ای تعریف شود که قادر است قطعات یا توده‌های مواد جامد را به یکدیگر متصل کرده و یک کل فشرده ایجاد کند.

چنین تعریفی شامل تعداد زیادی از مواد بسیار متفاوت است که اشتراکات کمی با یکدیگر دارند،.

اما معمولاً منظور از سیمان، ماده‌ای است که می‌تواند حالت خمیری پیدا کرده و از آن برای چسباندن آجر، بلوک، و سنگ‌ها به یکدیگر استفاده می‌شود.

از آنجایی که جزء غالب در اکثر این مواد، ترکیبات آهکی است، منظور از سیمان، معمولاً «سیمان‌های آهکی» است. طبق تعریف مونومری مانند متیل متاکریلات می‌تواند سیمان خوانده شود که در محل پلیمریزه و سخت می‌شود.

و بیشتر در ایالات متحده از آن برای وصله زدن و تعمیر جاده‌ها استفاده می‌شود.

با این حال، استفاده از این چنین مواد گران‌قیمتی در مقایسه با استفاده از سیمان‌های معدنی، که سیمان پرتلند برترین آنهاست، بسیار محدود است.

منبع : سیمان ( ویکی پدیا )

خرید و فروش سیمان در شیراز - قیمت روز سیمان

معرفی سیمان | خرید و فروش سیمان در شیراز

( Cement) سیمان در صنعت ساختمان به ماده ای خاکستری رنگ گفته می‌شود:  که در مجاورت رطوبت خاصیت چسبندگی در آن ایجاد می‌شود.

مهم ترین جزء بتن سیمان است.  به دلیل آنکه در ترکیب آب و سیمان ماده ای خمیری شکل به نام خمیر سیمان (Cement paste) ایجاد می‌شود.  که سبب چسبندگی و ایجاد محیطی یکپارچه بین سنگدانه‌ها می‌گردد.

به طور کلی سیمان به دو دسته سیمان‌های طبیعی و غیرطبیعی تقسیم می‌شوند.

در بسیار از منابع از سیمان‌های طبیعی با عنوان مواد شبه سیمانی و پوزولانی یاد می‌شود.

البته سیمان پوزولانی در اصل می‌تواند طبیعی یا غیرطبیعی باشد.  ولی در بعضی منابع فارسی سیمان پوزولانی در دسته بندی سیمان طبیعی بیان شده است.

انواع سیمان و کاربردهای آن

 سنگدانه درشت و سنگدانه ریز از مصالح مورد استفاده در بتن می باشند  سیمان به عنوان ماده چسبنده و اتصال دهنده در بتن مورد استفاده قرار می گیرد. 

چسباننده های از قبیل گچ، سیمان، قیر و …در مصالح ساختمانی انواع مختلفی دارند که برخی از این چسباننده های ساختمان، چسباننده های آبی (هیدرولیک) هستند و برخی دیگر در دسته چسباننده های هوایی قرار می گیرند.

انواع تیپ سیمان | خرید و فروش سیمان در شیراز

انواع تیپ سیمان موضوعی است که امروز در رابطه با آن بحث خواهیم کرد. در واقع این متریال یکی از مهم ترین مواد اولیه در ساختمان سازی است.  که نقش عمده ای در مقاومت و استحکام ساختمان ها ایفا می کند.

به طور کلی می توان سیمان های ساختمانی را در دو دسته پرتلند و غیر پرتلند تقسیم بندی کرد.

نوع های سیمان به دلیل داشتن ویژگی و مزایای متفاوت کاربردهای خاصی دارند، دلیل این تقسیم بندی می توان به میزان مقاومت آن ها بستگی دارد.

ولی در نهایت انواع سیمان پرتلند در تیپ تقسیم بندی می شوند. و هر یک دارای کاربرد متفاوت و قیمت های متنوعی است . که در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

انواع سیمان | خرید و فروش سیمان در شیراز

به طور کلی، سیمان ها به انواع و دسته های مختلفی تقسیم می شوند. با تغییر نسبت مواد اولیه تشکیل دهنده در کارخانه سیمان، می توان انواع مختلفی از آن ها را به وجود آورد که در ادامه به بررسی انواع سیمان می پردازیم:

سیمان غیرهیدرولیکی

 بدانید سیمان غیر هیدرولیکی به نوعی از سیمان گفته می شود که به آب نیازی نداشته و با قرار گرفتن در معرض هوا و جذب گاز دی اکسید کربن سفت می شود.

روند سفت شدن سیمان غیرهیدرولیکی به کندی صورت می گیرد. همچنین، از این سیمان تنها می توان در محیط های خشک استفاده کرد. چرا که برخی از ترکیبات آن، مانند کربنات و سولفات، ممکن است در معرض رطوبت و آب واکنش نشان داده و سختی خود را از دست بدهند. از این رو، امروزه استفاده از سیمان غیرهیدرولیکی تقریبا منسوخ شده است.

سیمان هیدرولیکی

برخلاف سیمان غیرهیدرولیکی، سیمان هیدرولیکی به نوعی گفتی می شود که پس از ترکیب با آب و انجام واکنش های شیمیایی، سفت و مقاوم می شود. نکته قابل توجه این است که با وجود این که آب یکی از اصلی ترین اجزای این ترکیب است، سیمان حاصل در برابر آب مقاوم بوده و در آن حل نمی شود. سیمان های هیدرولیکی پرکاربردترین نوع سیمان هستند که اصلی ترین انواع آن؛ سیمان پرتلند، پوزولانی، زودگیر، سیمان بنایی، سفید، رنگی، و سیمان های استاندارد ملی هستند.

سیمان پرتلند

شناخته شده ترین و پرکاربردترین نوع سیمان ، سیمان پرتلند است که کاربرد زیادی در ساخت ساختمان دارد. این سیمان از حرارت دادن آهک و ترکیب آن با خاک رس و مواد دیگر در دمای ۱۴۵۰ درجه سانتی گراد در کارخانه سیمان تولید می شود. این سیمان شامل سیمان های پرتلند تیپ ۱ تا تیپ ۵ می شود که هر تیپ کاربرد خود را دارد.

جهت خرید و فروش سیمان سیاه پرتلند در شیراز با کارشناسان پخش مصالح ساختمانی نوین وحدت در تماس باشید .

سیمان پوزولانی

با اضافه کردن گچ به سیمان پوزولانی در کارخانه تولید سیمان، به سیمان پوزولانی می رسند. این نوع سیمان‌ها نسبت به سیمان پرتلند معمولی دارای خواص بهبود یافته مکانیکی و شیمیایی بوده و از مقاومت بالاتری نسبت به سیمان معمولی برخوردار هستند. همچنین، به علت مزایایی مانند قیمت پایین و مقاومت مناسب، بسیار پر کاربرد هستند. این رو از این رو از آن در ساخت سدها، پل ها، و بتن ریزی در زیر اب استفاده می شود. جهت خرید و فروش سیمان در شیراز با کارشناسان ما درتماس باشید .

سیمان زودگیر

با افزایش میزان سیلیکات تری کلسیم در سیمان پرتلند، سیمان زودگیر به وجود می آید. این سیمان از مقاومت فشاری بالاتری برخوردار است و پس از ترکیب با آب، با سرعت بیشتری به مقاومت بالاتری می رسد و به همین دلیل به آن سیمان زودگیر می گویند. از این سیمان برای ساخت المان های بتنی با مقاومت بالا، در مکان هایی که سرعت کار بالا نیاز داشته و همچنین برای بتن ریزی در هوای سرد استفاده می شود.

سیمان بنایی

همانطور که از اسم آن پیداست، از این سیمان در بنایی و برای تولید ملات های مورد نیاز آن همچون گچ کاری و آجرچینی استفاده می شود. سیمان بنایی دارای فرمولاسیون اختصاصی و پیچیده است و نباید از آن در بتن و بتن آرمه استفاده کرد.

در این سیمان از اکسید آهن استفاده نشده است و از این رو رنگ سفید دارد. این سیمان نسبتا گران است و بیشتر در جنبه های زیباییو تزئینی، مانند نمای ساختمان، درزگیری کاشی و سرامیک، و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. جهت خرید و فروش سیمان سفید در شیراز با کارشناسان پخش مصالح ساختمانی نوین وحدت در تماس باشید .

سیمان رنگی

این سیمان از افزودن رنگدانه های معدنی به نسبت ۵ تا ۱۰ درصد وزن سیمان به سیمان معمولی، به دست می آید. این رنگدانه ها هیچ واکنش شیمیایی نشان نمی دهند و بیشتر جنبه تزئینی و دکوراتیو دارند.

سیمان های استاندارد ملی

سیمانهایی که طبق استاندارد شماره ۱-۱۷۵۱۸ ملی ایران تولید می‌شوند، سیمان های استاندارد ملی نام دارند و به ۵ دسته تقسیم می شوند:

  • گروه ۱: سیمان های پرتلند معمولی، ضد سولفات فراویژه، ضدسولفات ویژه، ضد سولفات، و ضد سولفات متوسط
  • گروه ۲: سیمان‌های پرتلند سرباره‌ای، دوده سلیسی، پـوزولانی، خاکستر بادی، شیل پخته و آهکی
  • گروه ۳: سیمان سرباره ای
  • گروه ۴: سیمان پوزولانی
  • گروه ۵: سیمان مرکب

سیمان پرتلند طبق تعریف ‎ ASTM C ۱۵۰[۱]‎، نوعی سیمان هیدرولیک است که از پودر کردن کلینکری که عمدتاً از اکسیدهای سیلیسی، آلومینیومی و آهنی که عامل تشکیل ترکیبات سیلیکاتی و آلومیناتی سیمان پرتلند می‌باشند، بدست می‌آید.

منبع :سیمان پرتلند ( ویکی پدیا )

فهرست کلی محصولات
محصولات
سبد خرید
سایدبار